Top Achievements

Place 1 WCG 2008 - _H2O (AoE3)
Place 2 WCG 2007 - Xeon (CnC3)
Place 3 WCG 2008 - khufu (CnC3)


Front page
button_forum button_awards center_block button_galleries button_members
Goji Beeren
[Register] [Pass]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Board - Thread
Next thread ->
Board -> Public Boards -> General Discussion -> To what kind of Music youre listening to?

Answers: 52
Page < 1 2 [3]
Blobskillz


Poststar





Posts: 645
# Answer: 41 - 2009-06-03 at 1:47 AM
no XeZZ just no....


Inactive
|
NiCo__


Going for pro





Posts: 442
# Answer: 42 - 2009-06-03 at 11:13 PM
http://www.youtube.com/watch?v=4uWZ0KD1A4M


i like


beats your mega rock - sounds like a dump truck driving through a nitro glicerene plant which is muffled by the noise of a nail bomb going off inside a baloon factory haha



------------------



Inactive
|
NiCo__


Going for pro





Posts: 442
# Answer: 43 - 2009-06-03 at 11:13 PM
btw im going pro !!


bout time imo


------------------



Inactive
|
StarSky


Geekboy




Location: Ha?furt
Posts: 1350
# Answer: 44 - 2009-06-04 at 12:30 AM
pro milf?


Inactive
|
bischoffshof


Try to beat me




Posts: 181
# Answer: 45 - 2009-06-18 at 2:36 AM
def. listen to some Lil Wayne, Birdman, T.I., and I have to say U2... this is out of the genre but they are the best what can I say


------------------




Inactive
|
n0el







Posts: 625
# Answer: 46 - 2009-06-18 at 3:20 AM
u2? lol


Inactive
|
InsOp
Thread author


Poststar




Location: Bad Friedrichshall
Posts: 731
# Answer: 47 - 2009-06-18 at 1:30 PM

http://www.youtube.com/watch?v=u_tORtmKIjE

for those who dun like the "mega rock"
but want to enjoy some nice skill


------------------


Inactive
|
bischoffshof


Try to beat me




Posts: 181
# Answer: 48 - 2009-06-20 at 5:19 AM
2009-06-18 at 3:20 AM - n0el:
u2? lol


dont be hatin bono is the shit man


------------------




Inactive
|
Kickstart


King for a day




Posts: 323
# Answer: 49 - 2009-06-21 at 5:15 AM
U2 has some good songs, but a lot of their stuff I don't like :o.


Inactive
|
bischoffshof


Try to beat me




Posts: 181
# Answer: 50 - 2009-06-21 at 5:22 AM
no one has respect for good music these days


------------------




Inactive
|
n0el







Posts: 625
# Answer: 51 - 2009-06-21 at 3:51 PM
i would hardly say U2 is good music anymore, how to dismantle an atomic bomb SUCKED and the no line on the horizon is marginal at best compared to the old U2 albums when they were good


Inactive
|
bischoffshof


Try to beat me




Posts: 181
# Answer: 52 - 2009-06-21 at 4:00 PM
I didnt say the new stuff which I agree I didnt like atomic bomb... but horizon was servicable. I mostly listen to the old ones haha... I mean you can't beat Sunday Bloody Sunday, With or Without You, Pride (in the name of love), I Still Haven't Found What I'm Looking For. I dunno i just think its good stuff the old stuff though.


------------------




Inactive
|
Answers: 52
Page < 1 2 [3]


You must be registered.